Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Tenker meg en tur på fjellet Storebjørn i Jotunheimen til helga. Noen som kjenner til om forholdene er bra, i forhold til bresprekker og sånn? Og hvordan kommer man dit best, og er egentlig veiene åpne? Sist, hvor lang tid tar det å kjøre fra Bergen? Håper noen forbarmer seg over meg! Mr E

Annonse
Skrevet

Forholdene er helt sikkert bra, men problemet er at rv 55 over Sognefjellet ikke åpner før 1. mai. Den er muligens under brøyting nå, men du får ikke lov å kjøre der før etter 1.5. Jeg har sjekket dette med Vegmeldingssentralen. Da blir det kanskje en litt lang anmarsj :lol::D

Skrevet

Til Opplysning kan jeg informere om at det er oppgitt at rv 55 nå er nattestengt... Jeg tolker dette slik at den er åpnet på dagtid.. :wink:

Skrevet

På vegvesenet sine sider står det i dag at det er bart på RV 55, men man vet selvfølgelig ikke hvordan dagene fremover blir.

Skrevet

Nå står det på Statens vegvesen sine sider at vegen er nattestengt mellom 2000 og 0800, så da er den i hvertfall åpnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.