Gå til innhold
  • Bli medlem

Frakt fra USA


Fjellfant

Anbefalte innlegg

I går tenkte jeg at jeg endelig skulle prøve meg på en bestilling fra USA siden "alt" er så mye billigere der.

Var inne på Backcountry.com og plukket diverse varer. Det ble varer for ca $300 før jeg var ferdig. Sjokket kom når jeg skulle avslutte

handlingen,......UPS skulle ha $180 for å frakte dette til norge. Ingen store ting ble bestillt, bare småtteri og en sovepose på ca 1 kg.

Jeg gikk tilbake til bestillingssiden og fjernet alt utenom soveposen, så det ble bare en pakke på ca 1 kg, det skulle UPS ha $106 for å transportere!!

Jeg lurer på hvordan dere får det til å bli så billig å handle fra USA? Det ble en stor skuffelse for meg i går ivertfall, så for meg den "godteposen" som skulle komme i posten fra USA om en ukes tid, men med en frakt på ca kr 1000,- så ble det ikke noe handel i går.

Hva gjør dere for å få det billig når dere handler fra USA?

Tips om gode butikker?

Mvh

Fjellfant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har slike tilbakebetalingdisker på de større flyplassene hvor du får tilbake betalt moms, varene må så momslegges etter norsk lov når du kommer hit.

Dette er i europa i allefall, her får du tilbake 17% hvis det ikke har steget de siste åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.