Gå til innhold
  • Bli medlem

Hurra, føttene har overlevd påsken...


Lindap

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nye Alfa Skarvet (med 40% rabatt) før påske og jeg har opplevd min første fjellskitur uten nevneverdige gnarsår. Endelig sko som er store nok til at jeg kan bruke dem med 2 par tykke sokker. Hælen ble litt følsom etter hver lange dag, men den holdt seg fint og jeg har klart å gå 7 herlige dager på ski uten problemer. De siste dagene helt uten sportstape. Før fikk jeg alltid noen gnagsår første dag, noen verre og dypere sår neste dag og måtte komme meg ned fra fjellet på tredje dag med dype kjøttsår i hælen og hadde problemer med å gå i vanlige sko i flere uker etterpå. Føttene overlevde bare maks. 3 dagers skitur. Men nå gikk det kjempebra. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte disse skoene tidligere i vinter og må si meg helt enig i det som kommer frem. Mye av grunnen til at jeg valgte skoen var pga gode erfaring med alfa walking grip+ skoen, og disse bygger jo på noe av det samme. Jeg hadde en todagerstur i påska som gikk smertefritt. Det ble antydning til gnagsår første dag, men det var min bekledning og ikke skoens skyld. Litt tape og resten gikk smertefritt uten noe eskalering.

På dagsturer har jeg ikke tapet noe og heller ikke kjent antydning til gnagsår. Noe annet jeg liker godt med skoene er at det er vel kanskje første skisko jeg har hatt hvor frysing ikke har vært et tema. God og varm til enhver tid ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.