Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av vinterbukse


oyvindpe

Anbefalte innlegg

Heisann. Har planer om å gå til innkjøp av bukse, hovedsaklig til bruk om vinteren. Da mener jeg både i skibakken og på fjellet. Kommer til å gå for Bergans, da jeg har en del rabatt gjennom firmaet jeg jobber i.

Problemet er at det er ganske mange modeller å velge i. Hadde satt pris på om noen kunne gi noen anbefalninger og evt. forskjellige bruksområder for de forskjellige;

Nordkapp

Folgefonna

Stryn

Stranda

Rauland

Istind

Anatomic LV

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowboard eller ski med stålkanter i bakken? Jeg har Anatomic LV, og den vil jeg uansett ikke anbefale til skibakken, stålkanter vil antagelig flærre opp buksa nede på innsiden ved anklene, og så har den ikke snølås for å trekker over støvler, så uansett vil du kunne få løssnø oppover buksebeina (med mindre du bruker gamasjer da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan se bort ifra bergans er Mountain Hardwear Synchro bib perfekt til slikt brukt, slitesterk, 4-veis stretch, vind og vanntett. med forsterkninger på anklene og snøgamasjer
4 veis stretch?? lengderetning, bredderetning, tykkelse og ... ??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.