Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom to ubetjente DNT hytter med strøm.

Sikkert fordi det ligger like i nærheten av kraftstasjoner.

Den ene var Nedalshytta i Sylane.

Denne andre med strøm, støvsuger og annet elektrisk luxus kan være ?

post-728-133474602033_thumb.jpg

Annonse
  • Svar 554
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet

Jeg tror det finns flere ubetjente uten strøm. Oslo og omegn Tf har denne: Fjellvang, Lillomarka ubetjent, 11 sengeplasser, innlagt strøm, vann fra brønn.

Mange selvbetjente hytter har innlagt strøm, en av mine favoritter er Bårdsgården - sør i Trollheimen

Eirik

Skrevet

Flere og flere strømhytter dukker opp.

Blir liksom litt paff når en forventer en iskald hytte og så står det flere 1000 wattere og durer.

Men denne quizen ligger lenger nord enn Trollheimen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Medan de fortsatt leiter etter straumhytter nord for Trollheimen, kan de gruble over denne straumlause hytta.

post-2769-133474606726_thumb.jpg

Skrevet
Medan de fortsatt leiter etter straumhytter nord for Trollheimen, kan de gruble over denne straumlause hytta.

Kan det være på Hardangervidda? Husker å ha sett et lignende krypinn der en gang. Men akkurat det stedet var det mindre grønt.

Skrevet

afe skrev:

.

.

Den straumlause hytta nord for Trollheimen er Kjennvasshytta.

Like nord for Oksskolten i Nordland.

Skrevet

Kan det være på Hardangervidda? Husker å ha sett et lignende krypinn der en gang. Men akkurat det stedet var det mindre grønt.

I utkanten av Hardangervidda. T-merka stig går rett forbi.

Skrevet
Gikk forbi noe lignende på afe`s hytte en gang.

Var det Pilbua den hette mon tro :)

Det kan godt hende at Pilbua liknar, men denne hytta heiter noko heilt anna :D

Nordvestre hjørne på Hardangervidda.

Skrevet
Kunne jo ta en råtjangs på Kvistbudalen....

Det var hytta som hadde navn etter dalen, og ikkje omvendt :) Nordvestre hjørne av Hardangervidda. Utanfor det som strengt tatt er vidde. I overkant av 1100 meter over havet og i underkant av 11km frå fjorden.

Skrevet
Hei!

Denne var kinkig, men jeg skyter fra hofta:

Austdølbu, midtveis mellom Demmevass og Osaskavlen.

Eirik

Skudd frå hofta kan vera treffande nok på ei så lita hytte. Alt anna ville gå høgt over:)

Austdølbu er heilt riktig.

Og ettersom eg hadde gløymt å fjerne exif frå bildefila, låg koordinatane og altså fasiten tilgjengeleg heile tida :)

Skrevet

Artig!

Har passert over der på vinteren for 10 -15 år sida, da var nok hytta rimelig nedsnødd. Blir vel nødt til å legge en sommertur over der nå.

Eirik

Skrevet

Hei!

Hvis jeg skal spikke litt fliser er det Eikemostølen. En flott opp /nedgang fra Folgefonne. Prøv også Sandvikedalen litt lenger inn i Åkrafjorden!

Sandvikedalen er nok best somm oppgang / aperitif til turen over breen!

Eirik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.