Gå til innhold
  • Bli medlem

Gps, Oslo, mac, xp, osx, Slaktern


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn

Jeg strever med at ny katte ikke er kommet og at Mapsource lurer i vannskorpa men ennå ikke for osx, spesielt på gårsdagens tur til Slaktern hadde dette vært kjærkomment! I klartekst:

A) Hvorhen nedi byen her får jeg kjøpt Garmin/Bellanor ny utgaven av OSLO og med hyggelig DNT rabatt?

B) Hvor/ Hvem får jeg lånt /tilstilt en PC så jeg får trødd de nødvendig Nordmark kartbiter inn i min 60 CSX?

(Hvis da ikke noen låner med en ny cd med bootbar XP med service pack 2, men ikke Vista, men det er jo ikke lov å si høyt engang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjellfinn
Og jeg som bare har ventet i 6 år på litt mac-støtte fra Garmin! Tror det er det eneste jeg noen gang har følt at jeg hadde trengt en sånn Windows-dings til!

Har dessverre hverken mapsource eller pc du kan låne!

:roll:

H.

Det kom nå idet minste webupdater for gpsn nå till påske, så da slipper en mer PC styr for å få oppdatert den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Og jeg som bare har ventet i 6 år på litt mac-støtte fra Garmin!

H.

Finnes det virkelig ikke Garmin støtte til mac?

Så utrolig irriterende.. Har lett lenge for å finne det.. :)

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere, er heller liste garmin støtte på linux også. Har XP på en laptop her kun for GPS'n

Mapsource skal kjøre ganske pent under Wine (gitt at du har x86-prosessor). Jeg knotet en del med å få til USB-tilkoblingen på Ubuntu 7.04, men tror det har blitt mye lettere nå.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.