Populært innlegg +Øystein_ Skrevet i går, 19:36 Populært innlegg Skrevet i går, 19:36 Kjære brukere av Fjellforum. Nå som migreringen er over så er det på tide å verve medlemmer til foreningen vår. Ved å være medlem i foreningen og betale medlemskontingent er du med å sikre økonomien til forumet samt at du får medbestemmelse i driften av foreningen og forumet. Jeg har laget et skjema som er her: https://forms.gle/4vJswYvd9hAfjAFv7 Det er ikke bråhast med å sende inn søknaden. Alle som har status som støttemedlemmer per dags dato vil beholde den til ihvertfall 1. mars. Spørsmål kan sendes til forening.fjellforum@gmail.com. Hilsen Øystein Bordvik 11 1
GrendelRaptor8 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Øystein_ skrev (19 timer siden): Kjære brukere av Fjellforum. Nå som migreringen er over så er det på tide å verve medlemmer til foreningen vår. Ved å være medlem i foreningen og betale medlemskontingent er du med å sikre økonomien til forumet samt at du får medbestemmelse i driften av foreningen og forumet. Jeg har laget et skjema som er her: https://forms.gle/4vJswYvd9hAfjAFv7 Det er ikke bråhast med å sende inn søknaden. Alle som har status som støttemedlemmer per dags dato vil beholde den til ihvertfall 1. mars. Spørsmål kan sendes til forening.fjellforum@gmail.com. Hilsen Øystein Bordvik Jeg får merkelig nok opp skjemaet på et språk jeg ikke umiddelbart identifiserer: Uansett, jeg har 3 spørsmål. 1. Det står referert til foreningens vedtekter i skjemaet. Det hadde vært veldig nyttig om det lå lenke til disse i skjemaet. Jeg aner ikke hvor jeg skal finne de, og det gjør sikker andre også. 2. Det står referert til medlemsfordeler. Hvilke? Hvor står det om de? 3. Kan man betale med anonymt? Med krypto eller sende kontanter?
+zimwalker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) GrendelRaptor8 skrev (1 time siden): 1. Det står referert til foreningens vedtekter i skjemaet. Det hadde vært veldig nyttig om det lå lenke til disse i skjemaet. Jeg aner ikke hvor jeg skal finne de, og det gjør sikker andre også. Godt poeng. Tror det er første gang jeg har meldt meg inn i en forening uten å lese vedtektene først! Får håpe vedtektene er noe jeg kan leve med, men det er de sikkert. PS: Språkproblemet du fikk, kan det ha noe med fonter å gjøre? Prøv å slå av stiler (som det heter i min Firefox under menyen View/ Page style ->no style) Endret 6 timer siden av zimwalker
+zimwalker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Denne funksjonen funket ikke for min del (med mindre mail ikke sendes straks, men bare et par ganger i døgnet. Er bare ca time/halvannen siden jeg sendte inn)
+Memento mori Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Betalt med Vipps😇, fikk ei heller noe kopi på mail. Flott at dere er igang.
+Øystein_ Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden GrendelRaptor8 skrev (2 timer siden): Jeg får merkelig nok opp skjemaet på et språk jeg ikke umiddelbart identifiserer: Uansett, jeg har 3 spørsmål. 1. Det står referert til foreningens vedtekter i skjemaet. Det hadde vært veldig nyttig om det lå lenke til disse i skjemaet. Jeg aner ikke hvor jeg skal finne de, og det gjør sikker andre også. 2. Det står referert til medlemsfordeler. Hvilke? Hvor står det om de? 3. Kan man betale med anonymt? Med krypto eller sende kontanter? 1. Det har du helt rett i. Beklager, det er en glipp. Nå er det sånn at han som sitter på originalen er bortreist en stund så vi får ikke lagt den ut før i slutten av februar. For dere som ønsker å lese vedtektene før dere blir medlemmer så er det bare å vente med å søke. Som sagt før, det er ingen hast, det er ingen som mister noen status på forumet før vi er sikre på at alle er med. 2. For tiden så er det statusen støttemedlemskap med de fordelene som ligger i det. Vi har så vidt jeg veit videreført alle fordelene fra Kjell Iver sitt forum. Det er vel dette med reklamefritt forum, tilgang til noen underforumer og lengre redigeringstid på poster. Etterhvert kan det hende at vi endrer på opplegget hvis medlemmene ønsker det. 3. Nei Jeg kan legge til at dette skjemaet ble lagt ut litt sånn fort siden vi ble litt forsinket med migreringen. Nå som vi har tatt over så skal vi lage noen pinned posts med mer detaljert informasjon om foreningen og forumet. 1
+Øystein_ Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden zimwalker skrev (1 time siden): Denne funksjonen funket ikke for min del (med mindre mail ikke sendes straks, men bare et par ganger i døgnet. Er bare ca time/halvannen siden jeg sendte inn) Hei. Jeg tror jeg muligens slo av det autosvaret. Men meningen er at jeg sender personlig ut en epost fra forening.fjellforum@gmail.com når jeg har fått registrert søknaden og betalingen. Så hvis dere ikke hører noe fra meg på en ukes tid så må dere ta kontakt for da er det noe som har gått galt. Det er er manuelt arbeid med registreringen så det kan glippe. Hilsen Øystein
+Øystein_ Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden zimwalker skrev (1 time siden): Godt poeng. Tror det er første gang jeg har meldt meg inn i en forening uten å lese vedtektene først! Får håpe vedtektene er noe jeg kan leve med, men det er de sikkert. PS: Språkproblemet du fikk, kan det ha noe med fonter å gjøre? Prøv å slå av stiler (som det heter i min Firefox under menyen View/ Page style ->no style) Eller noe lokaliseringsgreier, at Google tror du foretrekker Arabisk som språk. Er det flere som får problemer så må dere si ifra.
+zimwalker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Øystein_ skrev (1 time siden): Jeg tror jeg muligens slo av det autosvaret. Men meningen er at jeg sender personlig ut en epost fra forening.fjellforum@gmail.com når jeg har fått registrert søknaden og betalingen. Så hvis dere ikke hører noe fra meg på en ukes tid så må dere ta kontakt for da er det noe som har gått galt. Det er er manuelt arbeid med registreringen så det kan glippe Den er grei, men jeg tror du bør slå på (det valgbare) autosvaret igjen, for det sier vel bare at søknaden er mottatt og viser hva vi oppgav av info/personalia der? At medlemskapet blir akseptert vet vi vel først bare når betalingen har kommet inn og du sender ut bekreftelse. (fwiw, jeg betalt via bank) Endret 2 timer siden av zimwalker
+Øystein_ Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) zimwalker skrev (39 minutter siden): Den er grei, men jeg tror du bør slå på (det valgbare) autosvaret igjen, for det sier vel bare at søknaden er mottatt og viser hva vi oppgav av info/personalia der? At medlemskapet blir akseptert vet vi vel først bare når betalingen har kommet inn og du sender ut bekreftelse. (fwiw, jeg betalt via bank) Ok, jeg skal se om jeg får det til eller hva som eventuelt er galt. Edit: jeg sjekket akkurat nå og funksjonen er aktivert. Jeg testet dette med å fylle ut skjemaet selv og fikk svar i min epost prompte. Dog var det til min personlige gmail adresse. Kanskje det tar litt lengre tid hvis man er utenfor google sfæren eller kanskje den havnet i spamfilteret. Jeg er sannelig ikke sikker. Endret 2 timer siden av Øystein_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå