Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Magne S skrev (1 time siden):

Lurer på om dette var skiene som AK brukte på turen til Sydpolen.

Det er det! IMG_6159.thumb.jpeg.bd82c8fa64f49b9055650f83138023a0.jpeg

De står i hjørnet her, var på foredrag med ham på tirsdag. Ref Honorificabilitudinitatibus Tråden og Fjellsportkveld - AK Teigland til Sydpolen

Men er vel mer herda snø på Sydpolen. Dit har jeg ikke budsjett til å reise (koster røft 1 mill🤢)

• Liker 1
Skrevet

De såkalte snøggskiene 😎 Det er vel en one-off modell fra Åsnes. De har så vidt jeg vet ikke lansert den til allmennheten i hvert fall.

Greia er vel raske fjellski for å gå langt. Lurer på hvordan de fungerte for AK på pudder-dagene mot sydpolen.

På vindpakket snø var de sikkert kjempemessige. 

Skrevet

Har ett par slike stående som venter på å bli testet enda, mangler bare tid til å ta de med på tur, virker som veldig fine og raske fjellski, men litt smale om det blir dyp snø vil jeg tro, har som sagt ikke fått testet enda.  Men for de som bor i Oslo så hadde de noen par stående for salg hos Oslo Sportslager sist jeg var innom, så kan være verdt turen om man er på utkikk etter ett par raske fjellski.

• Liker 1
Skrevet
Omnilite skrev (3 minutter siden):

Koster 6 lakser.

Pluss bindinger…

AK tar 8 inkl bindinger og signatur - Fraktfritt.

Håper julenissen er snill i år🥳. Vi har sluttet med gaver, men 🎅 kan jo gjøre en feil 😂

Skrevet
Memento mori skrev (16 minutter siden):

Pluss bindinger…

AK tar 8 inkl bindinger og signatur - Fraktfritt.

Håper julenissen er snill i år🥳🎅l 😂

Hvilke type bindinger? Er det bindingene eller signaturen som er dyrest?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.