Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bryggekar skrev (1 time siden):

Jeg er kanskje litt kjedelig, men hos oss er alt turutstyr samlet på ett sted ...

Heldig du. Hjå meg trur eg det ville fordra ei tørr og mørk bod på 120 kvm ish...

Mi erfaring er at oppbevaringskrava til ulike typar turutstyr er forskjellig, og eg har ikkje plass til å oppbevare absolutt alt tørt og mørkt. 

No har eg ikkje like mange aktivitetar som før, då eg ikkje bur ved kysten lenger. Eg har difor kvitta meg med havdlepadle - og dykkerutstyr. Men det er likevel en garasje full av trekkhund utstyr, og bodene/kjellar full av klatreutstyr, jakt og fiskeutstyr (med det som krevst av oppbevaring av våpen og optikk), alle variantar av ski, syklar, sekkar og pulkar i fleirtal, samt alt av overnattingsutstyr for sommar og vinter.

Når eg tenker meg om hadde det vore mest fornuftig å flytte turutstyret inn i huset og sjølv bu i telt i hagen 😆

Annonse
Skrevet
Kjell Iver skrev (3 timer siden):

Du har pakket Entrecote - du trenger smør til steking

IMG_3246.thumb.jpeg.ad7dc6198c9aaae74fa7c96a54880f79.jpeg

Vant ei gratis overnatting med DNT-hytta på hjul.Så middag i dag var Entrecôte med smør🥳. Pakket helt uten KI🤓

I bakgrunnen har jeg utsikt til Mørkgonga - Normarkas artigste ravine. Men DNT sin sti opp er fjernet. Mye løse masser og stein, krever klyving siste stykke.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.