+Myriameter Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Tips på jobben i morges...Europris har kommet med pakker a 12 poser med iste - mango, sitron eller fersken. 25,- pr pakke. Posene på 3 gram går til 0,5 liter vann(blandavann). Fersken, som jeg prøvde, er god på smak. Så da bytter jeg glatt ut Liptons isteposer på 50/ 52 gram...som går til kun 1 liter vann. 4 Siter
+Espen Ørud Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Veldig bra. Jeg bruker ikke smak på vannet lengre på tur etter at de gamle småposene forsvant for mange år siden, men kjenner en del som er avhengig av smak på tur så dette deles videre... Siter
+Marius Engelsen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) bra tips Jeg skal på 8 dagers kajakktur fra Selje til Bergen om en uke. Bruker camelbak i kajakken, det er det som funker. Men vannet smaker etterhvert plast. Jeg bruker da sukkerfrie sportsdrikk-tabletter fra Body Lab. De fungerer bra. Og at de er sukkerfri er viktig slik at vannet ikke får bakterier og smaker hoggorm etter noen dager. Disse du viser til er også sukkerfrie, så da fungerer sikkert de også uten at det gror guffent belegg inni drikkesystemet Endret 4 timer siden av Marius Engelsen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.