Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at det markedsføres omfattende for Puffer-Teppe fra Fjallbris.no i disse dager. Er det noen som, har erfaring  med dette teppet, som skal kunne brukes både som dyne og sovepose?

Annonse
Skrevet
pulknewbie skrev (Akkurat nå):

Har fått med meg at det markedsføres omfattende for Puffer-Teppe fra Fjallbris.no i disse dager. Er det noen som, har erfaring  med dette teppet, som skal kunne brukes både som dyne og sovepose?

Ser ut som en vanlig syntetisk teppepose, spør du meg. Clas ohlson sin koster 299kr.

Nettbutikken ser ut som en utenlands nettbutikk som er oversatt til norsk. Jeg ville sjekket nøye før bestilling av noe derfra. Villkårene var tomme, og de kan kun kontaktes via skjema på nettsiden. Ingen e-post, ingen telefonnummer.

• Liker 1
Skrevet

Butikken tikker vel av på ALLE styr-unna parameter. Dette er ren dropshipping og man kan like gjerne bestille fra Temu. De refererer til Trustpilot på sine sider, men når man faktisk går inn på trustpilot blir bilde annerledes. 

• Liker 2
Skrevet

Det samme teppe ligger på AliExpress til 1/10 av prisen, så ville eventuelt kjøpt derfra hvis man vil teste: LINK

Og spenstig med en nettbutikk som selger AliExpress-varer til 10x pris. Avansen blir vel ihvertfall god :)

• Liker 1
  • Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.