Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg reiser i slutten av november ut på en ny ekspedisjon. Da skal jeg pushe mine egne grenser lengre enn hva jeg har gjort tidligere. I den forbindelsen tenker jeg nå kanskje å skaffe meg en satellittelefon. Jeg skriver derfor her, i det håp om at en av dere andre eventyrlystne her inne kunne vært så greie å lånt eller evt leid meg deres?

Jeg reiser til Sør Amerika i slutten av november, og skal sette rekord som første nordmann som går fra kysten i Chile, over Andesfjellene, gjennom Patagonia, og ut til kysten i Argentina. Fra Stillehavet til Atlanterhavet. En tur på rundt 1600 km som jeg skal gjøre helt alene.

Jeg er allerede i dialog med produksjonsselskaper om å få laget dette om til en kul serie i etterkant, så forhåpentligvis blir det en serie å se på tv i etterkant. Det er i alle fall målet.

Har du lyst å bidra til at jeg, som første nordmann, oppnår dette? Det hadde jeg i så fall satt utrolig stor pris på?

Skriv gjerne til meg her eller på instagram @fredrik.huthjensen

Serien blir noe ala den jeg har laget tidligere, som ligger ute på min YouTube kanal @fredrik.huthjensen

 

På forhånd tusen takk folkens, så håper jeg noen av dere har mulighet til å hjelpe.

 

Mvh 

 

Fredrik 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig å få leid på finn. Evnt legg ut et søk, kjøp inn en og selg det når turen er over. Det blir trolig det rimligste. Men hadde nok vurdert om Inreach mini hadde gjort nytten om vekt har noen å si.  Eller kommer telefon i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.