DobbelNilssen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har i lengre tid hatt et ønske om å vandre mellom Svartisen fra Mo i Rana til Glomfjord. Tenkte å starte ved Fisketjønna noen mil utenfor Mo og vandre inn i Glomdalen og derfra inn i Vesterdalen som deler Svartisen i to. Videre til Storglomvann og til slutt ende opp hjemme i Glomfjorden. Planlegger å gjøre turen på sensommer eller til høsten. Er det noen som har erfaringer fra dette området å dele med meg ? Tenker da spesielt på Vesterdalen og elvene der. På forhånd takk Siter
Vandrefalk Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg gikk motsatt vei i august. Da var været utmerket, og elvene/bekkene ikke noe problem. Kan imidlertid tenke meg at det kan bli noe vått dersom det har vært langvarig nedbør. Vil forøvrig anbefale å gå fra Storglomvann og sørover dersom du ikke er spesielt glad i motbakker,da.. Siter
kaasin Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg og to kamerater gjorde denne turen i månedsskiftet februar/mars i år. Se her for turbeskrivelse: http://kaasin.no/?artid=91 Siter
Vandrefalk Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hei, jeg og to kamerater gjorde denne turen i månedsskiftet februar/mars i år. Se her for turbeskrivelse: http://kaasin.no/?artid=91 Flott turbeskrivelse fra "mine" fjell Siter
Tiri Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Flott turbeskrivelse fra "mine" fjell Fin turbeskrivelse ja!!! Vandrefalk Ser du skriver "mine" fjell... Er det andre her inne som mener de har egene fjell?? Jeg sier også MINE fjell, har ikke vett til å bruke " engang. Fjellene rundt meg er MINE!! Siter
fuglehunden Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Fin turbeskrivelse ja!!! Vandrefalk Ser du skriver "mine" fjell... Er det andre her inne som mener de har egene fjell?? Jeg sier også MINE fjell, har ikke vett til å bruke " engang. Fjellene rundt meg er MINE!! Ja og jeg låner de Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.