Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker turer/selskap for randonee i jula :)


RasmusL

Anbefalte innlegg

Hei - søker turer/selskap for randonee i jula

Jeg er dansk og har lenge prøvd å komme i gang med randonee, det ble til en enkelt kursuke i Italia, så jeg kan de grunnleggende skredreglene, men jeg er ikke erfaren nok til å dra på tur selv - og Jeg trenger også noen å gjøre det med.

Nå planlegger familien min juleferie i Norge (umiddelbart rundt Geilo, plasseringen er ikke fast enda, men ikke mye lenger enn 3-4 timer fra Oslo) og jeg hadde veldig lyst til å komme meg mer ut på randoneeski. Jeg har søkt på nettet etter turer du kan melde deg på, men har ikke hatt hell.

Derfor vil jeg spørre om noen vet om guidede randonee dagsturer jeg kan melde meg på (i perioden 21-27.12)? Eller kanskje hvis noen vil ha selskab af en dansk randonee-noob? :) Jeg er (for dansk nivå) ganske god på ski, 32 år med høyt humør, jobber daglig med klimapolitikk i transportsektoren. Jeg har feller, søker og så videre.

Hilsen Rasmus

Endret av RasmusL
stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RasmusL endret tittelen til Søker turer/selskap for randonee i jula :)
Annonse

Geilo er kanskje ikke noe utpreget topptur-destinasjon for randonee.

Hvis ikke alt er bestemt, kikk på Hemsedal, der finnes mange flere muligheter for randonee. Det kjøres buss dit fra Oslo, så det er innenfor rekkevidde uten bil. (VY170)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.