Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi hunter - gnagsår


fjellræv

Anbefalte innlegg

Annonse
fjellræv skrev (1 time siden):

Fikk prøvd nye skoa mine i 1 uke i femund men allerede første dagen fikk jeg vannblemmer å gnagsår på leggene. Bruker folk lange sokker eller har jeg stramma for hardt, for lite?


Så du fikk gnagsår første dagen i helt nye sko, som ikke er inngått?

Om du strammer for hardt eller for lite blir umulig for oss å vite. Hva med å prøve med litt slakkere, eller strammere? 

Og hvis du får gnagsår der skoen ligger rett mot huden, hva med å prøve med lange sokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått ca 4t i de fra før med lite oppakning, men ja. Skoa lå ikke rett mot huden hadde ei bukse som lå i mellom. Men den "tunga" på skoa legger 2 lag som presses mot leggen. Jeg prøvde å ha de veldig slakk men da mister de mye av støtta jeg vil ha og veldig stramt funka men litt usikker om det var fordi at jeg hadde blitt så vant til det.

Tenkte å ordne meg lange, høye strømper å prøve neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår på leggen har jeg aldri fått, av noen av fjell-/jaktstøvlene jeg har hatt. Crispi Hunter har vært blant de. Og, siden jeg aldri har hatt problemet, så har jeg heller aldri tenkt over det, men jeg har nok stort sett alltid hatt sokker som har nådd helt opp til, eller litt over skaftet, i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.