Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre dager ved et stille vann


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Annonse

Skjønner. 

Kjøpte meg ett GoPro Hero 11 med Media Mod i mars nå i år som jeg har fått brukt litt på noen av turene gjort så langt siden da, og er søkkimponert av både bildekvalitet og lyd.
Rett ut fra kameraet så er både fargegjengivelse og lyd flott å vise på 86" i hjemmekinostua. 

Problemet er bare å få det ut av topplokket og trykket på 'Record' ofte nok slik at man får video material til en liten filmsnutt.

All ære til deg som får det til :-)  Gir inspirasjon til å prøve å bli litt flinkere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Walle said:

Skjønner. 

Kjøpte meg ett GoPro Hero 11 med Media Mod i mars nå i år som jeg har fått brukt litt på noen av turene gjort så langt siden da, og er søkkimponert av både bildekvalitet og lyd.
Rett ut fra kameraet så er både fargegjengivelse og lyd flott å vise på 86" i hjemmekinostua. 

Problemet er bare å få det ut av topplokket og trykket på 'Record' ofte nok slik at man får video material til en liten filmsnutt.

All ære til deg som får det til :-)  Gir inspirasjon til å prøve å bli litt flinkere.

Trikset er å alltid ha det montert på tripoden som er i hånda, så er den klar for action on the go til enhver tid 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin HJ skrev (55 minutter siden):

Trikset er å alltid ha det montert på tripoden som er i hånda, så er den klar for action on the go til enhver tid 😃

Hehe, den er konstant påmontert en GoPro Volta Tripod, så da er det nok det siste som gjelder, altså å ha den liggende fremme/i hånda til en hver tid.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Kjell Iver said:

Det var en nydelig film. Du er flink til å formidle og det har stor verdi at det blir laget filmer og delt slike turopplevelser. Likte trikset med å tre maur på fiskekroken - når du deler slike tips får seeren også lyst til å følge med for å se hvordan det går. :)

Takk for det. Jeg hadde så trua på de maurene en stund der, må jo funke bra om det er fisk tilstede og i bettet 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.