Gå til innhold
  • Bli medlem

ALPINBRILLE MED STYRKE, finnes det?


undreren

Anbefalte innlegg

Jeg er avhengig av briller for å se vel (nærsynt styrke ca. minus5,5), og ser lite uten briller. Jeg vet at det finnes alpinbriller som går utenpå andre briller, men da får en lett dugging på brillene under. Min erfaring er at når et sett med briller dugger er det ille, men når brillene under andre briller dugger er det 10 ganger værre.

For dykkere og svømmere finnes det dykkermasker med styrke og svømmebriller med styrke. Vet noen om det finnes alpinbriller med styrke ?

Det er kanskje vanskelig å konstruere noe slikt uten at en får tunnelsyn, og de er sikkert dyre. Men jeg skulle likevel likt å visst om noe slikt finnes. Vurderer å kjøpe dersom prisen ikke er alt for høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet ikke "TV2 hjelper deg" eller "FBI" alpinbriller for noen uker siden? Fulgte ikke helt med da jeg ikke er av nedoverski-typen, men jeg mener de nevnte noe om briller med styrke... Eller om det var briller med plass til styrkeglass?

Hmmmm....! Hukommelse som en gullfisk :wink:

Sjekk sidene til programmene, så kan det hende du finner noe.

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.