Rolfsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg mener at petzl-karabinern owall i svart er den kuleste klatrekarabineren. Den er svart og det er kult. den er oval og det er kult. En komplett kul karabiner.
Jakobsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Et meget interresant tema, regner meg at både skrukarabinere og karabinere uten sikring kan tas med her. er forøvrig helt enig med "rolfsen" syns at Petzl Owall i svart utførelse er den råeste. er vell egentlig kun politiet og brannvesnet som går kjøpt denne men den er bare råest. noen som vet om Petzl OK finnes i svart med skru? kommer med bilde om jeg finner noe
Jakobsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 her er den samme som Owall bare at den er med skru! noen som vet hvor denne fås kjøpt?
Rolfsen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Den er like rå som den svarte owall karabineren. den skulle jeg likt å hatt.
Jakobsen Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dette var sløvt altså, her kommer et nytt medlem med en fantastisk tråd, men så vil ingen av de sære folka innpå her dele sitt syn på hva som er favorittkarabineren deres... alle har da vel en karabin de syns er tøffere eller mer brukt en andre......
Jakobsen Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 kanskje det ikke betyr så mye ????? selfølgelig betyr det noe, å kjøpe klatreutstyr er som å kjøpe en bil
geirelling Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 selfølgelig betyr det noe, å kjøpe klatreutstyr er som å kjøpe en bil
Jakobsen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 selfølgelig betyr det noe, å kjøpe klatreutstyr er som å kjøpe en bil Kanskje du derfor burde holde deg til biler
jh Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Bling bling, kvifor kjøpe stygt utstyr når ein kan kjøpe tøfft utstyr?
satra Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Synes klart DMM sine karabinere er de absolutt råeste. Sjekk f.eks. Revolver eller Zodiac skrukarabin! Ingen over, ingen ved siden!
Jakobsen Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Synes klart DMM sine karabinere er de absolutt råeste. Sjekk f.eks. Revolver eller Zodiac skrukarabin! Ingen over, ingen ved siden! joda, her en dmm revolver jeg og, fancy det med trinsa der, praktisk er det også, men synes fortsatt ikke den kan måle seg med en petzl owall eler ok i svart.
Gjeldnes Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Min første (tror jeg) karabin, var en oval stålkarabin fra Kong-bonaiti, så det må bli den
hedinn Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 "Militært" utseende klatreutstyr, inklusiv den karabinen det her blir spurt om, kan man få kjøpt hos Norsk Forsvars Materiell. Web-butikken deres finnes her: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=nfm
Jakobsen Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 "Militært" utseende klatreutstyr, inklusiv den karabinen det her blir spurt om, kan man få kjøpt hos Norsk Forsvars Materiell. Web-butikken deres finnes her: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=nfm handlet noe her? erfaring?
fuglehunden Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Biltema hadde en gang med skru, men vet ikke om de selger det lenger. Jeg kjøpte noen for å ha til hundene, men de røyk hver gang så kvalitet var det ikke.
Odin Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 hedinn skrev: "Militært" utseende klatreutstyr, inklusiv den karabinen det her blir spurt om, kan man få kjøpt hos Norsk Forsvars Materiell. Web-butikken deres finnes her: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=nfm Har handlet litt der, het Norsk Forsvars Matriell før. En greit butikk. Men hvis du skal handle friluftsutstyr, finner du det kanskje billigere andre plasser.
inaktiv Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Feteste karabinen jeg har er Petzl Omni. Den tåler tre punkters belastning og er sinnsykt bra til bryst/kroppssele, både innbinding, rappell og sikring. Kroppseler mangler lissom sentralløkka, men med denne karabinen gjør det ikke noe.
Francis Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Feteste karabinen jeg har er Petzl Omni. Den tåler tre punkters belastning og er sinnsykt bra til bryst/kroppssele, både innbinding, rappell og sikring. Kroppseler mangler lissom sentralløkka, men med denne karabinen gjør det ikke noe. Denne karabinen er egentlig laget for å brukes sammen med grottesele istedet for en tilsvarende Maillon Rapide, men fungerer sikker fint til det du bruker den til også Francis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå