Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelig "klassisk" skiantrekk


BlueRaptor

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å gjenoppta skigåing som fritidssyssel da svigers har kjøpt seg hytte på fjellet med meget gode langrennsmuligheter. Jeg skal kjøpe meg nye felleski da jeg med grøss og gru ser tilbake til fatterns elendige smøring i barn- og ungdommen.

Jeg trenger også noe nye klær til å gå på ski i, da jeg har lite turklær. Jeg har ikke lyst på noe altfor sporty og nymotens, jeg liker den klassiske looken med anorakk, nikkers og -strømper. Har noen av dere tips til gode produkter til herre her, som heller ikke er altfor dyrt, da det ikke blir uendelig med turer i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BlueRaptor skrev (På 10.1.2022 den 14.56):

Hei!

Jeg tenkte å gjenoppta skigåing som fritidssyssel da svigers har kjøpt seg hytte på fjellet med meget gode langrennsmuligheter. Jeg skal kjøpe meg nye felleski da jeg med grøss og gru ser tilbake til fatterns elendige smøring i barn- og ungdommen.

Jeg trenger også noe nye klær til å gå på ski i, da jeg har lite turklær. Jeg har ikke lyst på noe altfor sporty og nymotens, jeg liker den klassiske looken med anorakk, nikkers og -strømper. Har noen av dere tips til gode produkter til herre her, som heller ikke er altfor dyrt, da det ikke blir uendelig med turer i året?

Jeg har en greie med anorakker. Liker tanken på å bruke anorakk, men det skjer tilnærmet aldri i praksis, så det er nok mer ett nasjonalromantisk gufs fra barndommen enn noe praktisk nytte.

Uansett så gjør nå dette at jeg følger med litt på Finn.no, og det dukker stadig opp gode gamle "vintage" modeller der, i alle prisklasser, men fult mulig å gjøre ett røverkjøp på skikkelige kvalitetsplagg fra de gode gamle norske produsentene.

Nikkersen har ikke helt overbevist meg enda, så det får du søke opp selv, men skulle overraske meg om det ikke var mulig å finne en nikkers til godpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.