pulknewbie Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 sneakyowl skrev (1 time siden): Som om det ikke var nok med første fjellskitur forrige helg i Langsua ble denne helgen tilbrakt på Hardangervidda, område Dyranut > Trondsbu med litt ulike tur/retur ruter og fokus på navigasjon med kart og kompass. En god del kaldere denne gangen, og fullstendig whiteout og sterk vind i dag på returveien. Alt i alt en veldig bra tur! Det nye Fjällräven Keb Endurance 3-teltet tok vinden som om det var ingenting, og det var helt nydelig med plass inne i det! Veldig fornøyd med kjøpet. Brukte du Nansen med de ny Rottefella xplore bindingene på denne turen? Lurer på hva erfaringen din er med denne bindingen etter helgens tur. Siter
+sneakyowl Skrevet 10. januar 2022 Skrevet 10. januar 2022 pulknewbie skrev (6 timer siden): Brukte du Nansen med de ny Rottefella xplore bindingene på denne turen? Lurer på hva erfaringen din er med denne bindingen etter helgens tur. Stemmer 👍 Jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes oppsettet fungerer bra for meg. Maksimum danske i de litt brattere nedoverbakkene, men det gjelder uansett type ski for meg 😅 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.