Stor beagle 0 Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Jeg har en 11 mnd beagle som jeg tenkte å teste i skogen på rådyrjakt i høst. Problemet er bare at han er 43 cm og 19kg allerede. Noen som har erfaring med så store beagler på jakt? Går det an eller blir de for raske? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
tubbs 3 498 Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Mange store hunder som jager sakte så det veit man ikke før man slipper de Rent juridisk sett så er hunden din for stor til å bruke som drivende på rådyr. Men hare og rev kan den jo brukes på (juridisk sett) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lompa 3 705 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Det er vel boghøyde på 41 cm som er grensen mener jeg å huske, men det er enkelte raser støtende hunder hvor det er lov til å la hunden gå inntil 5 minutter selv om de overskrider høyden. Husker ikke i farten hvilke. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.