+ArveS 378 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Fant ut at det passet bra med litt testing i ettermiddag - og litt konkurranse. I det ene hjørnet, MSR Quick Solo pot, eloksert alu, 1,1 l. kapasitet. Lav og fin profil. I det andre, en toaks 900ml titankopp/panne, kjøpt på eBay. 115mm bred, bare. Begge ble fylt med ,5 l vann, og satt over en pocketrocket 2 med primusgass. Full guffe. Noen som vil tippe vinneren? 😀 Marius Engelsen og Kjell Iver reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 1 873 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Under like forhold, tipper alupannen. Leder varme bedre, og større diameter. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+ArveS 378 Skrevet 19. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2020 Ville jeg også tippet. Men de gikk på 2:26 begge to. Ubetydelig vind, forskjellen ville nok vært noe større m mer vind. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 1 873 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 ArveS skrev (53 minutter siden): Ville jeg også tippet. Men de gikk på 2:26 begge to. Ubetydelig vind, forskjellen ville nok vært noe større m mer vind. Aha, ser man det ja 👍 Bra test! Ser ut som en brenner med ganske konsentrert flamme? (En «vannkoker»)? Forskjellen hadde kanskje vert større om brenneren hadde større spredning 🤔 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+ArveS 378 Skrevet 19. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2020 PocketRocket2 gir ganske konsentrert flamme, uten at jeg har mye å sammenligne med. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.