Gå til innhold
  • Bli medlem

Tynt skumunderlag som teltbunn


Anbefalte innlegg

 

Lavvosolberg skrev (47 minutter siden):

har du fått testet denne noe i felt? Lurer på å bestille en likens, men er usikker på om slitestyrken er bra eller ikke..

Kan jo linke inn min siste DYI her og. Fremdeles ikke prøvd ut, men skal ut på tur med løsningen nå til helgen.

 

Endret av sneakyowl
Siterte inn Lavvosolberg's post for at den ikke skulle forsvinne på forrige side :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sneakyowl skrev (18 timer siden):

 

Kan jo linke inn min siste DYI her og. Fremdeles ikke prøvd ut, men skal ut på tur med løsningen nå til helgen.

 

Morsomt prosjekt. Du må gi tilbakemelding på hvor holdbar den matten er. Jeg har selv brukt en lignende variant, disse sølvblanke campingmattene fra kina. De er kanskje tynnere, men jeg sliter med at de går i stykker iløpet av en sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavvosolberg skrev (1 time siden):

Morsomt prosjekt. Du må gi tilbakemelding på hvor holdbar den matten er. Jeg har selv brukt en lignende variant, disse sølvblanke campingmattene fra kina. De er kanskje tynnere, men jeg sliter med at de går i stykker iløpet av en sesong. 

Will do:) Jeg har kun tenkt å bruke matta i innerteltet, så det er begrenset hvor mye juling de vil få. Jeg har en knapp på at den kommer seg igjennom sesongen ganske hel og pen, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.