frankdrebin Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Jeg vurderer å kjøpe et ferdig kit fra Ripstop by the roll, men jeg vil gjerne høre erfaringer fra andre først. Er det noen som har sydd selv? Hvor mye banning snakker vi? Hvordan har den holdt seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Har sydd en del i ripstop og andre glatte stoffer. Hvis du vil ha produktet noenlunde vanntett, er det ingen god ide å holde stoffene på plass med knappenåler,og det GLIR. (banning funker veldig dårlig). Bruker derfor 6 mm dobbeltsidig tape i stedet. Det letter arbeidet betydelig. Det går sikkert an å bruke tekstillim i stedet for tape. Mye tekstillim er vannløselig, og blir borte etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Har sydd tarp i silnylon. Gjekk fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frankdrebin Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 25 minutter siden, Trond Monkvik skrev: Har sydd en del i ripstop og andre glatte stoffer. Hvis du vil ha produktet noenlunde vanntett, er det ingen god ide å holde stoffene på plass med knappenåler,og det GLIR. (banning funker veldig dårlig). Bruker derfor 6 mm dobbeltsidig tape i stedet. Det letter arbeidet betydelig. Det går sikkert an å bruke tekstillim i stedet for tape. Mye tekstillim er vannløselig, og blir borte etter hvert. Gode tips. Har du et bilde av hvordan det ble seende ut til slutt? 3 minutter siden, kevinslotten skrev: Har sydd tarp i silnylon. Gjekk fint det. Så fint! Hvor stor og hvilken type? Selv vurderer jeg en vintervariant med dører. Det er det eneste jeg mangler i sortimentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Den er ca 10 fot lang. Det er ikkje diy kit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frankdrebin Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Pent håndverk! Jeg tror jeg kommer til å gå for ferdig kuttet. Du regnet ut catkurvene og alt selv, du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Eg brukte en stålwire som Eg lagte buen med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.