Jebla Posted August 30 Share Posted August 30 Trenger en tarp til å ha med på tur. Noen som har erfaring med denne fra Helsport som har myggnetting inkludert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+ost Posted August 30 Share Posted August 30 Link? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jebla Posted August 30 Author Share Posted August 30 Kjekt å få med det ja, her er linken: https://www.xxl.no/helsport-challenger-4-tarp-tarp/p/1230747_1_Style Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
langen Posted August 30 Share Posted August 30 En av fordelene med hengekøye i min bok er at du kan henge den opp ganske uavhengig av underlaget. Med en slik tarp vil du antagelig være ganske avhengig av flatt og slett underlag for at myggnettingen skal funke etter hensikten.. Jeg ville heller gått for separat tarp og myggnetting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+ost Posted August 30 Share Posted August 30 Jeg har ikke erfaring med dette produktet, men gjør meg noen tanker likevel: - morsomt konsept med myggnetting festet i tarpen, mange endukstelt har samme prinsipp. Forskjellen mellom de endukerne som har dette og denne tarpen er at her går myggnettingen tilsynelatende lenger ut enn tarpen. Hva er poenget da? I mitt hode skal tarpen beskytte mot regn, myggnettigen mot mygg o.l. Lite bruke for en myggnetting som er våt. - den er nok laget av Helsport, men jeg tipper den er laget for XXL, da jeg ikke finner produktinformasjon om den på Helsport sine sider. Ikke alt, men en del av det Helsport har laget for XXL opp igjennom har typisk vært litt enklere løsninger, litt billigere, litt lavere under taket osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts