Gå til innhold
  • Bli medlem

Admiralen

Anbefalte innlegg

aico skrev (På 21.11.2022 den 14.21):

Jeg må si meg enig med Hammer her.
Netting t-skjorte blir litt i overkant sexy på sommeren, og varmer på feil plass på vinteren.

Det var akkurat det som gjorde at jeg kjøpte en Brynje arctic combat zip i fjor vinter, etter at jeg "oppdaget" den i en tråd her på forumet.
For tidlig å konkludere med noe bombastisk, men inntrykket så langt er bra. 
Ikke brukt den etter skisesongen ble avsluttet i vår, men den blir med på ei ukes jakt nå i månedsskiftet, så får jeg litt erfaring med annen ytterbekledning og veldig variert intensitet gjennom dagen.

image.thumb.png.e3dea23d41c315b2adc36c9fb003d65d.png

Arctic Zip Polo Combatshirt   er  et  meget  godt  gjennomtenkt  produkt og  denne  og  
Arctic Combat Longs w/ fly   har  jeg  testet    på  hjortejakt  .

Skjorten  er   helt  topp  å  ha  på  seg  på  vei  opp  fjellsider  med  sekk  på  ryggen,bedre avkjøling på  kroppen og  isolasjon på   armene  og  hals. Skalljakken blir  først  brukt  når  en  er  kommet  opp  og  skal  gå  videre  i  flatere  terreng.
Buksen er  på  under  skallbuksen  på  vei  opp ,som  regel  svettes  det mindre nede  enn  opp.   Alternativt brukes  kun  ull-shorts  under skallbuksen  .
Har  eksperimentert litt  med  ullshorts type Northern playground zipboxer , har hatt 1 stk  på og  en  til  å  bytte  når en  er  kommet  opp . Veldig  enkelt når en  slipper å  ta  av  skallbuksen. Svette  fra ryggen vil  alltid  renne nedover  og  da  vet  all  hvor  den  da  ender:-)  .Det  er  veldig behagelig  med  tørr  shorts for  å  holde  seg  varm  videre. 
image.thumb.png.aef98839f194901f7e919682cea3cd9f.png
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.