GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Ser ut som en bra pose det der. Litt vanskelig Ä si om den passer deg og ditt bruk,da det ikke stÄr noe om det i posten din. Men en flott vÄr/sommer/hÞst pose det der!:) 

• 3 mĂ„neder senere...
Gjest Turlyst
Skrevet

Du har gjort et kupp😊

SÄ ikke denne fÞr nÄ @Shun. Det er samme jeg har kjÞpt, men ikke til 50%. Jeg betalte ish 3289kr med rabatt. Mountain Hardware kan Äpenbart dunposer ogsÄ. Jeg kommer til Ä bruke min vÄr og hÞst, mulig pÄsketurer ogsÄ.

Sommerdtid bruker jeg Mountain Hardware Phantom Spark. Til Ä vÊre en dunpose med kun 287 gram dun, var duna imponerende nÞyaktig fordelt. Holdt den opp mot lyset for Ä sjekke dette.

Flame har over 300 gram mer hĂžykvalitets dun, sĂ„ den kan holde deg varm ned mot -4. Gi gjerne tilbakemelding etter bruk😊

Skrevet (endret)
16 timer siden, Jan@ skrev:

Du har gjort et kupp😊

SÄ ikke denne fÞr nÄ @Shun. Det er samme jeg har kjÞpt, men ikke til 50%. Jeg betalte ish 3289kr med rabatt. Mountain Hardware kan Äpenbart dunposer ogsÄ. Jeg kommer til Ä bruke min vÄr og hÞst, mulig pÄsketurer ogsÄ.

Sommerdtid bruker jeg Mountain Hardware Phantom Spark. Til Ä vÊre en dunpose med kun 287 gram dun, var duna imponerende nÞyaktig fordelt. Holdt den opp mot lyset for Ä sjekke dette.

Flame har over 300 gram mer hĂžykvalitets dun, sĂ„ den kan holde deg varm ned mot -4. Gi gjerne tilbakemelding etter bruk😊

Hei,

NÄ har jeg fulgt med pÄ salg over tid, og har skaffet meg bÄde Phantom Flame og Phantom Spark til halv pris pÄ Sportsnett.
Det har vÊrt lÞnnsomt, men dyrt, Ä abonnere pÄ nyhetsbrevet deres, gitt :-D

Den neste stÞrre investeringen mÄ bli telt, tror jeg.

Endret av Shun
  • Liker 2
Skrevet

Har et par fiberposer, men spekulerer pÄ en lett dunpose for sommerturer med enten mange hÞydemeter eller mye annet stÊsh - og Phantom Spark frister :) Kunne du vÊre sÄ vennlig Ä fortelle meg alle dine dÄrlige erfaringer med den, slik at jeg i stedet kan bruke pengene mine pÄ tull og tÞys med den beste samvittighet? :aww:

• Hehe 1
Gjest Turlyst
Skrevet

Vet ikke hvor god den er ned mot T-lim(ikke testet). Posen har den beste dunfordelingen jeg har sett pĂ„ en lettvektspose. Superlett😊 Virker veldig bra mtp kvalitet.

God plass til meg fra brystet og ned. Ikke veldig romslig rundt skulderne, men Reg passer mine 181cm og 74 kg. Er du litt bredskuldret og nÊrmere 80 kan det bli trangt. Large er vesentlig romsligere. Jeg byttet inn min Large til Regular.

Dette er en pose jeg har store forventninger til👍

Skrevet

En ren glipp, den "Liker"-klikkingen der - jeg har ingen planer om Ă„ kjĂžpe Phantom Spark. Neida. Absolutt ikke.

Hvor er de dÄrlige erfaringene med denne mÞkkaposen, spÞr jeg ;) ?

• Hehe 1
Gjest Turlyst
Skrevet (endret)

Jeg tenker for harde livet, men jeg finner ingen. Merkelig da alle soveposer har noe Ä sette fingeren pÄ. Sikkert bare jeg som ikke har funnet dem.

NĂ„ kom det til meg😀 Stoffet er veldig blankt, ferrarirĂždt ogsĂ„. Kunne vĂŠrt annen rĂždfarge pĂ„ stoffet innvendig. NĂ„ baller det pĂ„ seg.....

Edit: Brukererfaring kommer i september. FĂ„r ta det dĂ„rlige da😀

Endret av Turlyst
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skulle ha meg en brennstofflaske og et sett med tÞrrposer fra Outnorth pÄ mandag, og fant ut at de ga 1200 i rabatt om jeg ogsÄ heiv en sÄnn der pose i handlekurven. Lokkegreier. Lettlurt som vanlig:D  Kom i dag, stÞrrelse L. Akkurat litt stÞrre enn nÞdvendig, rom for Ä bevege seg litt. Skal nok klare Ä finne ting jeg ikke liker om jeg bare fÄr litt tid pÄ meg, tenker jeg ;) 

• Hehe 1
Gjest Turlyst
Skrevet
12 minutter siden, a_aa skrev:

Skulle ha meg en brennstofflaske og et sett med tÞrrposer fra Outnorth pÄ mandag, og fant ut at de ga 1200 i rabatt om jeg ogsÄ heiv en sÄnn der pose i handlekurven. Lokkegreier. Lettlurt som vanlig:D  Kom i dag, stÞrrelse L. Akkurat litt stÞrre enn nÞdvendig, rom for Ä bevege seg litt. Skal nok klare Ä finne ting jeg ikke liker om jeg bare fÄr litt tid pÄ meg, tenker jeg ;) 

Lengde eller bredde?

Lett Ă„ finne noe Ă„ sette fingeren pĂ„, men hĂ„per du blir fornĂžyd. Jeg har ufrivillig tatt av meg 7 kg pĂ„ 4 uker, sĂ„ min L blir romslig😟 Det er konas valg som har fĂžrt til min vektnedgang😇

Skrevet

Egentlig bÄde lengde og bredde har passelig slingringsmonn - jeg hater Ä fÞle meg innestengt :blink: Er tett oppunder 190 og i ferd med Ä sige ned pÄ 2-sifret vekt. Sistnevnte er et resultat av at jeg har tenkt Ä gi en Kilimanjaro-tur i 50-Ärspresang til meg selv, og i stedet for Ä kjÞpe bytte ut utstyr til karbon, titan, cuben, dyrtULium for Ä spare hofter og knÊr - sÄ fant jeg ut at jeg kunne prÞve Ä slÞyfe et siffer pÄ vekta. Vet jo aldri nÄr man mÞter et vektplatÄ, men tror det skal gÄ greit - og posen vil ikke bli for stor da heller :) Har en syntetisk MH Lamina 20 Long fra fÞr, den er enda romsligere (og bortimot dobbel vekt tror jeg).

Gjest Turlyst
Skrevet

Kilimanjaro er et supert mĂ„l og en flott 50-Ă„rspresang👍

Regular er akkurat passe til meg i Spark, men ikke mer. Large er bredere og lenger enn nĂždvendig, men jeg Ăžnsket en litt romsligere vĂ„r og hĂžstpose. GĂ„r vel opp igjen nĂ„r jeg har brukt fetekuren til gutta som gikk «unarmed to the south poleÂ»đŸ˜„

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.