Terka Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 (endret) Funderer på å starte vintersesongen så smått neste helg. Enten med en liten pulktur og leirliv, eller sette opp telt og gå en/to snille toppturer. Øyungen/Lillehammer er vel kanskje fortsatt mulig på bortoverski med pulk? Noen som har status på Sognefjellet? (Nattestengt pt). Lom skifestival (topptur) avholdes fredag & lørdag den helgen men jeg har ikke mulighet til å ta fri fredag og synes da 1500,- for å bli med på en tur lørdag blir litt i overkant ift hva jeg prioriterer nå (festivalpass + tur lørdag + middag lørdag). Andre steder med mulige forhold i Sør-Norge? Har pt bare joggepinner og brede rando-planker så det setter litt føringer ift pulktur. Forsåvidt så er en betent albue på den lista også, men men om ikke det blir for mye henging i stavene så bør det gå greit. Om vinteren lar vente på seg er jo kansje "markatur" til fots et alternativ, men trives best over tregrensa. 😄 (Fikk jo tips om steder som Trillemarka og Skrim inn mot forrige helg 😊.) EDIT: Det kom et innspill via parallelle medier på om ikke vi skal ta det som en forumtur. 😃 Flytt gjerne denne under forumtreff, og tar gjerne en start på vinteren sammen med andre her inne! 😀👍 Endret 5. november 2017 av Terka
Dingsen Skrevet 9. november 2017 Skrevet 9. november 2017 Har også sett litt etter potensielle plasser, men det ser ikke helt sprekt ut med været; https://www.yr.no/kart/ Tidligere i uken så det ut til at det kunne bli en flott helg i østlige deler av landet.
uteturen Skrevet 9. november 2017 Skrevet 9. november 2017 Kan melde om at Sjusjøen/Lillehammer har snø, men jeg ville nok ikke brukt skia mine utenfor oppkjørte løyper enda....
Terka Skrevet 9. november 2017 Forfatter Skrevet 9. november 2017 (endret) Pulktur utgår ser det ut til ut til pga forholdene. Har fått invitasjon til å bli med på (enda en) tur til Gaustatoppen med telting nede fredag til lørdag, tur opp lørdag og derettertil Hulderhola med overnatting i Hulderhola lørdag til søndag. Ser ut til å bli mye vind, men kanskje man skulle ta turen og teste ut å overnatte i hengekøye inne i Hulderhola? 😄 Blir i såfall første gang jeg overnatter i en hengekøye inne i en hule. 🤣 Endret 9. november 2017 av Terka 1
Terka Skrevet 10. november 2017 Forfatter Skrevet 10. november 2017 Ble hjemmefredag gitt! 😄 Barna dro til mamma'n etter skolen i går, men fikk telefon fra junior som likevel var hjemme hos meg i ettermiddag, han savna pappa'n sin sånn! (etter ett døgn.🤣) Da var det bare å pakke sammen på jobb og komme seg hjemover og ta helg! 😊 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå