Gå til innhold
  • Bli medlem

Fotokonkurranse m/ premie


Peder K.

Anbefalte innlegg

Fotokonkurranse

Jeg har gleden av å invitere til en liten fotokonkurranse her på Fjellforum. Sitter du med noen fotografiske gullkorn fra en fin naturopplevelse? Nå har du mulighet til å dele dine beste fotografiske minner og samtidig høste heder og anerkjennelse.

Konkurransen avgjøres på demokratisk vis av Fjellforums deltagere som stemmer på det bildet de liker best.

Konkurranseregler

1. Bildet skal formidle en naturopplevelse i Norge

2. Hver deltager kan delta med maks 5 bilder

3. Fotomanipulasjon er tillatt, men skal anmerkes

4. Alle bilder skal ha unik tittel, samt med beskrivelse av når og hvor bildet er tatt

5. Frist for deltagelse i konkurransen er 1. oktober 2006

6. Evaluering og stemmegivning pågår i perioden 15. oktober til 15. november 2006 kl 18:00. Vinneren kåres umiddelbart etter at stemmegivningen er avsluttet 15. november 2006 kl 18:00.

:D Stem her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6590

Overføring av bilder

Dette gjøres via Fjellforums eget system for overføring av bilder. Post et nytt innlegg under denne tråden og legg ved de bildene du vil ha med i konkurransen. Maks filestørrelse pr bilde er 400KB (0,4MB).

Premien

Den heldige vinner får et Silva Ranger 15 TDCL peilekompass.

silva_com_rang15.jpg

Del godene

La ikke blinkskuddene dine ligge skjult på din datamaskin. Del dem med oss.

Peder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...
Gjest Fjellfinn

Jeg har blitt hekta på en border collie og vil dele dette bildet med dere.

Dette var imidlertid i fjor høst, så jeg må få sett å ta noe nytt, kanskje av en grønlender jeg også er blitt glad i B)

post-511-133474424144_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange naturbilder, så jeg sender inn 2 bilder fra Femunden-området. Bildene er tatt den 3 og 5 juli i år. Bildene er orginal i raw-format, men er redusert til 800x600 og komprimert for å få lav nok filstørrelse. Kamera er Finepix S9500.

post-1647-133474426423_thumb.jpg

post-1647-133474426437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er et lite utvalg fra noen av mine naturopplevelser i Norge. Fotografiene er tatt med Pentax Speilreflekskamera MV1 (analogt). Dette gjør at den digitale overføringen til pc`en svekker billedkvaliteten noe, i forhold til et digitalt kamera som gir skarpere bilder på en webside. Filvedleggene er derfor ikke helt optimale i forhold til originalen.

post-34-133474428777_thumb.jpg

post-34-133474428779_thumb.jpg

post-34-13347442878_thumb.jpg

post-34-133474428781_thumb.jpg

post-34-133474428784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.