Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringstind SL - hvor mange ekstra pluggfester


Knappetelt

Anbefalte innlegg

Annonse

Flere her har gjort noen modifikasjoner på Ringstind SL. Etter erfaringen i sommer kommer jeg til å endre på barduneringen. Originalt kom teltet hvor bardunen fra stangkanalen og bardunen ved hode enden var sammenkoplet mot et pluggfeste. Etter erfaring med sidevind kommer jeg til å splitte disse slik du ser på bildet. I tillegg vil jeg få sydd på et pluggfeste på midten ned ved hode enden. Jeg tror det vil hindre at inne teltet vil legge seg mot yter teltet samt gi noe bedre gjennomlufting. Jeg har byttet til "heklenål" pluggene.

Barduner.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
1 time siden, Per Fredrik skrev:

I tillegg vil jeg få sydd på et pluggfeste på midten ned ved hode enden. Jeg tror det vil hindre at inne teltet vil legge seg mot yter teltet samt gi noe bedre gjennomlufting. 

Barduner.jpg

Helsport har opplyst til meg at dette blir standard på nye modeller da de har hatt mange henvendelser om å sy på pluggfeste i hode enden. Jeg vurderer å gjøre dette på mitt telt. I samme slengen vil jeg be om pluggfeste i midten på langsidene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk igjen ytterduken i dag. Meget pent utført arbeid, det fulgte med ekstra plugger og snor for å lage løkker. Alt utført gratis, og i løpet av et par dager. Imponert over servicen til Helsport. Det er vel nesten slik at det er galskap å kjøpe noe annet merke i Norge, hvis du har tenkt å bruke teltet en del eller har personlige preferanser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.