ViktorS Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 Er på jakt etter ett supertynt liggeunderlag. Skal brukes under min exped synmat, evnt ha til å ligge i lyngen med under pauser, dagsturer. Så det er en ren beskyttelse jeg er ute etter. Veldig kjekt å også kunne rulle den ut i forteltet på fjellheimen for av/påkledning, og matlaging. Må veie uberøite, og ta liten plass sammenrullet
Per Fredrik Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 Kunne dette vært noe, Mammut Alpine Mat UL vekt 135 g? Den pakkes sammen som et trekkspil så kanskje volumet blir for stort. 2
Tor-Erik-L-77 Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 https://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/soveposer/liggeunderlag/mammut-alpine-mat-ul-0-8cm-189x49cm.html
Kimmern Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 28 minutter siden, Per Fredrik skrev: Kunne dette vært noe, Mammut Alpine Mat UL vekt 135 g? Den pakkes sammen som et trekkspil så kanskje volumet blir for stort. Jeg har dette, og det fungerer greit som beskyttelse. Ikke særlig tykt, men fungerer som beskyttelse og til nød dersom Exped´en punkterer
pahatlem Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 Gossamer Gear Thinlight er det du leter etter.. Dyrt, da, med frakt og greier http://gossamergear.com/1-8.html
+TheSleepwalker Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Vanlige sorte Tradexen koster vell en hundrings på G-sport? Lett er det hvertfall.
7homas Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Det du leter etter er Phoxx skumunderlag til 89,- (pleier å være på tilbud til rundt 50-lappen så vidt jeg husker) 342g for hele driten. Klippes bare til den størrelsen du trenger/ gidder å bære på. - Materiale: Lukkede skumceller - Bredde: 55 cm - Tykkelse: 1 cm - Lengde: 185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå