Gå til innhold
  • Bli medlem

Kano i Femundsmarka


Anbefalte innlegg

Hallo Godtfolk vi er 4 karer i litt+ oppe i 20 åra som har tenkt å bruke 14 dager av ferien på femundsmarka i kano. Har aldrig vært der før og trenger litt hjelp med rute planlegginga. Er det noen der ute som vet om en god padlerute som ikke krever for mye bæring og ville delt den med oss hadde vi satt kjempe stor pris på det. Utgangspunktet er helst Elgå siden noen av oss skal gå fra Røros til Elgå uken før, og møtes der med alt pikkpakket. Dere kan også maile meg på

[email protected]

Takker og bukker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Med 14 dager til disp tror jeg jeg ville valgt å starte i Sverige, Kjæringsjøen. Herifra padling på småvann til den store sjøen Rogen, deretter ned Røavassdraget. Ei lang bæring, ca 5-6km, på slutten. Fra Femunden kan dere forsette ned til feragen og Håelva til Røros. En fin tur, men dere blir neppe alene.. Finnes også en del åpne koier langs ruta som er grei avveksling fra teltlivet. Send meg en pm for detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.