Populært innlegg Kjellis Skrevet 28. juli 2015 Populært innlegg Skrevet 28. juli 2015 Jeg postet en video her på forumet under "Hvor har du vært på tur i dag"-tråden der jeg hadde laget en video av turen over traversen fra Stabben til Inderbergsalen. Det er nok en av de mest luftige og spektakulære turene her i Aure kommune. I morges ble jeg oppringt av avisa "Tidens Krav" som ville publisere videoen på sine nettsider, noe jeg ga samtykke til. Nå har videoen nesten 2000 visninger og blir delt villig vekk på sosiale medier ser jeg. Dette har jeg aldri trodd når jeg satt på min gamle, treige og helt håpløse PC og redigerte - men jeg må innrømme jeg finner det utrolig morsomt da. Her er link til artikkelen for den som er interessert: http://www.tk.no/nyheter/aure/tustna/pa-denne-turen-bor-du-ikke-tro-mye-feil/s/5-51-90919 35 Siter
+zimwalker Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 Flott video! (når jeg skrudde av lyden, sorry fortrekker heller lyden av et vindpust til slike scener). Artig at den ble fanget opp slik! 1 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 29. juli 2015 Skrevet 29. juli 2015 Utrolig stilig ja, så ganske heftig ut den kammen der 1 Siter
Kjellis Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Skrevet 29. juli 2015 Takk for positive tibakemeldinger, @zimwalker og @Tor-Erik-L-77 Siter
Imp Skrevet 2. august 2015 Skrevet 2. august 2015 Det var en flott video. Imponert over hvor stødig du holdt kamera. Som en av de med høydeskrekk kan jeg bare si at jeg ville aldri i verden ha gått der. Jeg ville ha grått hysterisk av skrekk! Siter
Kjellis Skrevet 2. august 2015 Forfatter Skrevet 2. august 2015 Takk for det,@Imp Det er ikke brattere enn at en kan gå uten sikring om en er litt fjellvant, Turistforeningen bruker vel tau når de arrangerer turer over denne traversen. For 5-10 år siden hadde jeg aldri i verden turt å gå denne turen heller, men jeg har blitt kvitt mye av høydeskrekken de siste årene. Siter
Ann Christin Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Å herregud, får vondt i magen bare av å se videoen, men for en utsikt og terreng! Kanskje etterhvert, har jo taklet Besseggen uten å bli mint for mye på høydeskrekken! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.