Humbug Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Hei alle Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe et Unna til å rusle aleine i fjellet med, men jeg kunne tenkt meg å sett det i virkeligheten før jeg overleverte mine surt ervervede penger. Noen som vet om en butikk på østlandet en plass som har det utstilt? Quote
Omnilite Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Ser ut som at Sportsnett har det på lager, kanskje du kan lure de til å sette det opp i butikken om du svinger innom? Husk 15% DNT rabatt om du er medlem. Villmarksbutikken Jesseim fører Hilleberg, ser ikke ut som de har Unna på nettsidene, men du kan sjekke med de også. Quote
+Rino Holt Larsen Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Om butikkene ikke har det utstilt, og du tilfeldigvis skulle ha veiene forbi Fredrikstad en gang, så kan jeg slå opp min Unna i hagen så du får sett den. Er i så fall bare å ta kontakt 2 Quote
arcticboots Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 https://m.youtube.com/watch?v=cU6S7ImYhuI link til Youtubevideo med oppsett av Hilleberg Unna,men det er jo ikke det samme som åse/opplevedetin real life . Quote
Humbug Posted September 15, 2014 Author Posted September 15, 2014 Om butikkene ikke har det utstilt, og du tilfeldigvis skulle ha veiene forbi Fredrikstad en gang, så kan jeg slå opp min Unna i hagen så du får sett den. Er i så fall bare å ta kontakt Supert! Takk for tilbudet Og takk til dere andre for gode tips! Quote
Recommended Posts