Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Breheimen


Fauske

Anbefalte innlegg

Annonse

Har brukt den buksen i alle år som en arbeidsbukse i hundegården til trening etc. Det som er å si om den av positive ting, er at den er temmelig solid, varer for meg ca 3 år med hardt bruk. Det negative er at det ikke er noen sommerbukse. Da både pga mesh "innerfor" og dårlig utlufting(10cm glidelåser plasser bak sidelommer på lårne). Bevegligheten er grei, med bukseseler blir det omtrent som en feltbukse, da også i tyngde. Så det store spørsmålet blir til hva slags bruk skal du ha den, og hvilket kompromiss er du villig til å inngå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg nok gått for Bergans Rask eller lignende. Bedre ventilasjon, lettere og 3 lags om jeg ikke husker helt feil. Tror ikke prisen er så veldig forskjellig heller. Skal sies at med Bergans så betaler du for en eminent kundeservice også, i forhold til en del andre produsenter med dyrere produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt den buksen i alle år som en arbeidsbukse i hundegården til trening etc. Det som er å si om den av positive ting, er at den er temmelig solid, varer for meg ca 3 år med hardt bruk. Det negative er at det ikke er noen sommerbukse. Da både pga mesh "innerfor" og dårlig utlufting(10cm glidelåser plasser bak sidelommer på lårne). Bevegligheten er grei, med bukseseler blir det omtrent som en feltbukse, da også i tyngde. Så det store spørsmålet blir til hva slags bruk skal du ha den, og hvilket kompromiss er du villig til å inngå. ;)

Jeg har også Breheim, men jeg tror ikke det er den samme som Fauske spør etter. Han skriver at han vurderer 3-lags buksen. Den du skriver om er vel den med lommer på lårene osv. Såvidt jeg kan se på bergans.no så er dette snakk om en helt annen bukse, bare med samme navn:)

Selv er jeg også veldig fornøyd med min Breheimen, altså den med mesh og utlufting ved lårene. Jeg opplever det samme at den ikke kan brukes når det er varmt, da må jeg i tilfelle ha noe under. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.