Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til ødelagt bryst spenne?


Anbefalte innlegg

Fikk låne en nok så eldre 75l tursekk Fjellsport av min mor, prøvde den da jeg kom hjem og fant ut at den ene delen til bryst spennen er borte. Var kun den delen man knipser spennen inn i som var der.

Så nå trenger jeg sårt noen tips til hvor eller hvordan jeg kanskje kan få til en løsning på det, noen som har?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få tak i reservedeler til en slik sekk.

Men jeg ville kanskje forhørt meg hos G-sport, om de kunne skaffet.

 

Jeg vet heller ikke hvordan skulderstroppene på denne sekken er, men kanskje dette kunne vært et alternativ: http://www.mountainlaureldesigns.com/shop/product_info.php?cPath=46&products_id=135

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sy, søm og stoffbutikker har nok også og antakelig til en billigere penge. Tror jeg hadde tatt med sekken og bedt dem sydd så blir det gjort med sterk tråd og du slipper å knekke nålen på symaskinen din også. Soft ice mens du venter er en god løsning :thumbsup: (OBS! Fåes mest sannsynlig ikke i samme butikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.