Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til å finne klokke


Andreas

Anbefalte innlegg

Har søkt litt her, på nettet og i diverse sportsbutikker, men ikke funnet en klokke for meg...

Noen som har tips om en enkel (få funksjoner, trenger bare alarm og stoppeklokke), men solid og driftsikker klokke?

Bør også ha en solid rem som ikke ryker eller løsner når man slenger på seg sekken eller går i krattskog o.l.

Videre må den tåle vann, snø og kulde.

Skal bruke den til tur og trening....

Om den ser riktig så tøff ut kan jeg spytte i noen kroner også!

Tips mottas herved med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Kjøp en billig Casio stoppeklokke!

Den vil koste deg rundt 500, har kanskje ikke verdens kuleste design, men har alle funksjoner du etterspør.

I tillegg er den liten og lett, den er ikke iveien og du merker knapt at du har den på. Og du slipper å være engstelig for den. Da kan du bruke pengene du sparer i forhold til en dyr fancy klokke på å dra på tur eller å kjøpe annet utstyr der du får mer igjen for å bruke mer penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en billig Casio stoppeklokke!

Den vil koste deg rundt 500, har kanskje ikke verdens kuleste design, men har alle funksjoner du etterspør.

I tillegg er den liten og lett, den er ikke iveien og du merker knapt at du har den på. Og du slipper å være engstelig for den. Da kan du bruke pengene du sparer i forhold til en dyr fancy klokke på å dra på tur eller å kjøpe annet utstyr der du får mer igjen for å bruke mer penger!

Det er absolutt en mulighet! Men den forrige klokka jeg brukte var en G-force eller hva de heter - den til Casio - og den tok kvelden ALT for tidlig...og har dessuten dårlig rem....

Men Casio er en mulighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en billig casio, ikke g-force i førstegangstjenesten. Den hadde tid og lys som var det jeg trengte på vakt i op-en. Klokken er svært flat, tror g-force fort er litt større og mer klumpete. Den er mer alla 80-talls moten. Fordi den er flat og liten, henger den seg ikke så lett opp, noe som jo er en grunn til at remmen kan ryke.

Har brukt den under hele tjenesten og på mange tuHar selv også vurdert å "oppgradere" til en litt mer fancy og stilig klokke. Men har foreløpig prioritert andre innkjøp og klarer meg fint!

Håper du finner en klokke du kan trives med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.