Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny hodelykt, Moonlights - Bright as Day 3000?


Even_H

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg vært på topptur men jeg bruker en lykt fra Birk Sport kjøpt i fjor. Den er på 1600 lumen og har 4 dioder og 4 modus. god og jevn spredning på lyset.

På langrenn bruker jeg sjelden mer enn laveste styrke. Kjører den noen ganger et knepp opp hvis jeg skal kjøre nedoverbakker steder jeg ikke er kjent fra før.

Har og brukt lykta med jaktski om kvelden. Da kjører jeg ned mellom trær etc. Sjelden følt behov for å ha mer lys enn de 2 laveste styrkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Går for gemini 2100 lykta! Men er det noen som har tips til hvordan jeg kan feste lykta på skihjelmen som ikke har ventilerings-hull? Har gopro kamera, så kanskje bruke festene fra den. Hva med et kosteskaft på 2 cm diameter? Har ikke lyst å bruke mer penger pga et stramt budsjett.

Hei Even! Jeg kjenner ikke til gemini, men bruker Lupine selv og der får jeg elstrs lyktfeste som jeg fester industriborrelås (3m dualguard) under, og fester samme borrelåsen på hjelm og andre steder jeg vil feste lykta. Enkelt og fleksibelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Even! Jeg kjenner ikke til gemini, men bruker Lupine selv og der får jeg ekstra lyktfeste som jeg fester industriborrelås (3m dualguard) under, og fester samme borrelåsen på hjelm og andre steder jeg vil feste lykta. Enkelt og fleksibelt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.