Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :-)

Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :smile:

Neo Air Arctic? Den har jeg ikke hørt om. Ser den ikke på www.thermarest.com heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.