Gå til innhold
  • Bli medlem

Real Turmat (kjøpe)


Lost

Anbefalte innlegg

Frysetørret mad af mærket Real Turmat efterlyses :wink: . Er der nogen derude som ved om det er muligt at købe Real Turmats produkter i Lillehammer, og eventuelt hvad det koster?

Lost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsforretningene har som regel noe Real, det er flere sportsforretninger i Lillehammer. Det er dog ekstremt dyrt der, ofte både 60 og 70 kr. Når man vet at f.eks. XXL har fast pris på 40.- så må de ha en svinegod fortjeneste. Du kan jo forsøke å prute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL har fast pris på 40.- så må de ha en svinegod fortjeneste. Du kan jo forsøke å prute.

39,- for å være korrekt :wink:

Coop Obs Sport hadde tilbud til kr 29,- for kort tid siden (ikke nå). Det var iallfall billig! 70 kr er for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

XXL selger garantert Real Turmat med tap.

De andre butikkene som selger Real Turmat har nesten ingenting å gå på nå det gjelder pris.

Tro meg! Jeg jobber i bransjen og vet hva vi betaler pr. pakke.

Men det er klart at 70,- er mye for en pakke.

Men for all del. Bestill gjerne der det er billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

70.- for en pose tørrfor kan vi vel alle være enige i er for dyrt. Så genialt er det jo ikke. Det er jo omtrent det samme som man betaler for et ferdig gatekjøkkenmåltid servert.

40.-, maks. 50.- er det det er verdt for meg. Lurer på om de selger mye til disse prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70.- for en pose tørrfor kan vi vel alle være enige i er for dyrt. Så genialt er det jo ikke. Det er jo omtrent det samme som man betaler for et ferdig gatekjøkkenmåltid servert.

40.-, maks. 50.- er det det er verdt for meg. Lurer på om de selger mye til disse prisene?

Hvorfor er det dyrt i forhold til ferdig mat? Tørrfor lages ved at de forskjellige ingrediensene tilberedes først, så tørkes de og blandes sammen. Deretter er det bare å tilsette varmt vann. Dermed gjør produsenten ett steg mer enn gatekjøkkenet gjør. Råvarene vil jeg tro koster det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uansett, det smaker iverfall dritt spørr du meg. Bedre å planlegge litt bedre i matveien før man drar på tur...greit å ha 1 til nødproviant. Inneholder heller ikke så ufattelig mye energi...

Påsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det smaker iverfall dritt spørr du meg.

Hva slags turmat smaker "dritt"?

Er utrolig hvor godt fenalår og kornmokjeks smaker etter å ha gått et par timer :) Men for all del; planlegging av maten er lurt. Jeg mener, teit å legge av sted med noe såkalt etans i sekken uten å ha den fjerneste anelse om hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, tak for svarerne. Tjekkede straks XXL's hjemmeside - det er godt nok billigt :wink: . Vil se om vi kan nå at komme ind i en af butikkerne i Oslo, når vi ankommer med færgen om aftenen.

Lost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Anonymous

hei, jeg er en jente i 9 klasse som trenger litt hjelp.

Jeg har i lekse å fortelle hva tørrfôr er. Kan dere være så snill å forklare hva tørrfôr er og hvordan det lages. Send inn svar på denne siden så skal jeg se seinere.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.