Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Overnatte i hengekøye

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er noen studenter på NTNU som undersøker muligheten for å lage en skikkelig bra hengekøye. Vi trenger hjelp til å svare på denne undersøkelsen:

(Logg inn for å se skjult innhold)

Den tar under 2 minutter å ta, så svar nå :)

Har du ellers noen erfaringer med å sove i hengekøye ute i naturen?

Hvorfor kunne du tenke deg å prøve hengekøye /hvorfor ikke?

All hjelp er god hjelp!

Karen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer steingrd, vi gjør en markedsundersøkelse for å finne ut hva folk trenger/vil ha og hvordan markedet er.

Geir: vekt, volum, temperaturgrenser, værbeskyttelse, insektsbeskyttelse, sikkerhet, oppheng, gadgetfaktor og komfort er også viktig! Men det er lettere å finne ut av slike ting med kvalitative analyser og direkte samtaler med personer.

Hvis noen av dere har input, så må dere gjerne skrive kommentarer her, så tar vi det med i beregningen :)

Takk for hjelpen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av CarstenT
      Er der nogen der har erfaring?
      Jeg er helt sikkert ikke den eneste som har tilbragt en regnvejrs-dag i et ultralet et-personers telt. Det er myggefrit og tørt, men ikke et højdepunkt på en tur hjemmefra. Så, ideen om en tarp over et stort myggenet har bidt sig fast. Jeg fik ideen på et tidspunkt og  købte begge dele uden at jeg alligevel har haft en god lejlighed til at prøve det af. Mine forventninger var ikke så høje, myggenettet er meget lille. Men, så så jeg én af de der utube vildmarks-videoer, hvor én brugte det. Den store AHA kom efter en video-panorering af landskabet. Det var skarpt og tydeligt, og så går det op for én, at det er optaget inde fra nettet. OWKayyy
      Og så er det hverken pris- eller vægt-belastende.
    • Av rg2720
      Når jeg henger denne tarpen i endene så vil ikke sidene være symmetriske på sidene, den ene vil strekke seg mot ene langenden, mens den andre siden vil gå motsatt vei.
      Er den laget feil? Sydd skjevt? Eller skal det være sånn (asymetrisk)?

• Av RAFJ
      Jeg ser på tarp til hengekøye, og lurer på hva som er beste størrelse/format
      2.5 m x 2,5 m diagonalt satt opp over hengekøye. Eller 3x3m?
      Ser også at spesialtarper for hengekøye har formatet 1.4 m x 3 m (settes da ikke diagonalt).
      Noen som har erfaring ?
    • Av ost
      Hei. 
      Nå som importprisen skyter i været er det ikke så interessant å importere fra uniten. Jeg hadde egentlig tenkt på å skaffe meg en warbonnet thunderfly, men det utgår.
      Mønesnorlengden på thunderflyen er 11 feet, altså 335 cm. Regner med at jeg ikke bør gå under den lengden. Men vil samtidig tenke vekt og pris og form. 
      Så: har noen gode forslag til tarp tilgjengelig på det norske markedet for en warbonnet blackbird xlc?
    • Av UTE avdelingen
      Se videoen fra Tove’s vintertur, to netter under et tarp, bålkos og isfiske. Utprøving av en muslibar blir det også. Og huskiene Kiro og Enja er selvfølgelig med. La deg inspirere. 

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.