snilen Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Etter en grei tur til Finlands høyeste fjell og kommunetoppen i Nordreisa, der begge turer gikk i sin helhet i Kåfjord kommune, var det tid for å besøke denne kommunens høyeste fjell, Isfjellet, 1375 meter. Bildene får si sitt Herlig vandring innover Skarvdalen Øvre Tverrelva Spor etter slagbjørn Stor varde på toppen. Vi var de første til å skrive i topp-boken i år. Gikk litt utpå kanten, men kunne ikke se ned til selve Kåfjorden derfra. Jomfruen sees nedenfor, men hun ble ikke besteget, Langs innsjøen Fin liten bu ved det store vannet. 3 Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jasså snilen så du vil komplettere den kommunale samlingen din med Nord Norge også. Blir artig å følge med deg framover. Halti har jeg fått med meg, men toppen av Isfjellet, nei. Fint i nord med det været.!!! Siter
snilen Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Jasså snilen så du vil komplettere den kommunale samlingen din med Nord Norge også. Blir artig å følge med deg framover. Halti har jeg fått med meg, men toppen av Isfjellet, nei. Fint i nord med det været.!!! Fin tur til Isfjellet, men jeg har nok ikke seriøse planer om å fortsette med Nordnorske kommunetopper. Greit å få med seg en litt mer spesiell tur en den kjedelige Finlandstoppen når jeg først var der oppe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.