snilen Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Etter en grei tur til Finlands høyeste fjell og kommunetoppen i Nordreisa, der begge turer gikk i sin helhet i Kåfjord kommune, var det tid for å besøke denne kommunens høyeste fjell, Isfjellet, 1375 meter. Bildene får si sitt Herlig vandring innover Skarvdalen Øvre Tverrelva Spor etter slagbjørn Stor varde på toppen. Vi var de første til å skrive i topp-boken i år. Gikk litt utpå kanten, men kunne ikke se ned til selve Kåfjorden derfra. Jomfruen sees nedenfor, men hun ble ikke besteget, Langs innsjøen Fin liten bu ved det store vannet. 3
Dag G - Evje Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jasså snilen så du vil komplettere den kommunale samlingen din med Nord Norge også. Blir artig å følge med deg framover. Halti har jeg fått med meg, men toppen av Isfjellet, nei. Fint i nord med det været.!!!
snilen Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Jasså snilen så du vil komplettere den kommunale samlingen din med Nord Norge også. Blir artig å følge med deg framover. Halti har jeg fått med meg, men toppen av Isfjellet, nei. Fint i nord med det været.!!! Fin tur til Isfjellet, men jeg har nok ikke seriøse planer om å fortsette med Nordnorske kommunetopper. Greit å få med seg en litt mer spesiell tur en den kjedelige Finlandstoppen når jeg først var der oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå