Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar med tarp og telt i morgen. Lett og lite telt, og tarp som skaffer friareal til utstyr og ly for regnet rundt bålet.

Blir grisefint!

3mm regn på en dag er som yr å regne, og ikke regn.

/Vestlending

Annonse
Skrevet

Nå kan mye tyde på at det blir regn og litt vind til uka, så da er kanskje myggproblemet "løst" :s

Regn i femundsmarka er helt greit :) Du er ikke langt over havnivå, og skoggrensa er innen rekkevidde hele tiden. Kan bli bløtt i marka da det nettopp har smeltet snø osv. men lett å finne le de fleste plasser :)

Skrevet

Takk til alle, det blir nok en fin tur.

Har noen testet denne måten å slå opp tarpen på?

Han fyren som legger ut disse videoene er litt noldus, men ser ut som et bra ly om det blåser litt.

Skrevet

Masse prat om enkle saker! Her bruker jeg vandrestaven min som stang og en 4x3 tarp. Settes opp på fem minutter og funker glimrende:

post-8832-0-87791100-1339079107_thumb.jp

Ser fint ut det. Noe av det morsomme med en tarp er jo alle måtene man kan sette den opp da. Og meningen med et forum er vel å prate?

Skrevet

Ser fint ut det. Noe av det morsomme med en tarp er jo alle måtene man kan sette den opp da. Og meningen med et forum er vel å prate?

Tror hun mente han karen på videoen, ikke tarpdiskusjonen i tråden din Lars ;)

Jeg syntes forresten at videoen var artig og informativ. Skulle likt å sett alt pikkpakket han har i sekken sin når han drar ut på tur ^^

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! Det var fyren i videoen jeg siktet til. :)

Ja, han bruker evigheter på å komme til poenget. Men knall måte å sette opp en tarp på! Stor fordel at man bare trenger et tre, i Oslomarka er det ofte vrient å finne to trær og flatt imellom.

Skrevet

Slik jeg har satt den opp på mitt bilde kan den også settes opp der trær er mangelvare. Bare man bruker vandrestav. I høyfjellet er kanskje ikke tarp det beste som eneste bolig, men fin for korte raster som ly for sol, vind eller regn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.