Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnes det folk....


norpixx

Anbefalte innlegg

...som ikke er glad i å stå på ski eller snowboard, men som er likevel aktiv med truger eller andre ting.

Jeg er ikke glad i skisenter med masse folk og mas og fest.

Kan godt ta en tur med ski i naturen. Men deler ikke ski entusiasme.

Er det noe galt med meg at jeg ikke har skiboks på taket på bilen hele vinteren?

Jeg synes trugerturer er kjempe.

Er det noen flere som deler min mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det nok noe galt med deg :)

Hehe, ikke noe galt i å ikke like ski og heller foretrekke trugeturer, det viktigste er å være på tur :D

Jeg foretrekker ski, men lurer på å skaffe meg truger til turer da det ikke er skiføre, men for mye snø til fottur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dem over meg her. Vært på flere turer i skog og mark uten ski nylig. Topp å labbe rundt på tynnskare utenfor allfarvei. Før dro jeg ofte på turer og oppsøkte avblåste fjellrygger, da satt jeg igjen skiene og labbet rundt uten, da jeg skulle hjem kunne jeg derimot bare suse avgårde på herlig snø i liene.

Jeg vet mange som tusler avgårde på truger med pulk eller akebrett på isfiske, og det samme har jeg planer om i nærmeste fremtid.

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pikachu

Personlig er jeg motstander av truger og mener at det er bakstreversk, de mangler jo glid... Ingenting er så fint som å gå på ski i åpne landskap til fjells. Man beveger seg mye fortere og mer effektivt på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.