Gå til innhold
  • Bli medlem

Osterøy på langs, trenger kart.


Christian_B

Anbefalte innlegg

Som overskriften tilsier, planlegger jeg å gå Osterøy på langs i mai/juni i vår. Litt av problemet jeg har er mangelen på info om en slik tur. Lite eller ingenting på nett. Største problem er at jeg ikke finner turkart som dekker osterøy, eller kanskje jeg rett og slett er for dårlig på å lete. Noen som vet hvor jeg kan få tak i turkart over osterøy??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips om nettside. Den var jo helt knall, med avstandsmåler og div. Fin til planlegging av rute. Fant forresten ut hvilke papirkart jeg trengte. Måtte ha samnanger 1215 IV, sæbu 1116 II og stanghelle 1216 III for andre som skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skal prøve meg på en rapport ja. Skal drasse med meg kamera og ta en del bilder. Håper det blir en fin tur, ruten er så og si plottet med forbehold om endringer underveis. Har valgt å gå frem og tilbake over maks 9 dager, noe jeg tenker går fint med endel fisking og kos.

Trenger forresten ikke Sæbu kartet med mindre man skal ut i bebygde deler av Osterøy. Hvis man vil holde seg i fjellområdene holder det med de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.