Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart til Garmin 62s


Anbefalte innlegg

Hei,

er i ferd med å handle en 62s. Og håper at den blir den største investeringen, ikke kartene..

Ser at en del nye GPS kart leveres på minnebrikker, for å hindre "kopierering". Er det kun en kartserie det gjelder?

Støtter 62s overføring av kart via cd/pc? Vet jo at det iallefall før ble solgt kart til GPS på cder..

Hilsen fra en teknisk utdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da det ikke er lov å laste ned "topo adventure norway" fra the pirate bay så kan jeg foreslå www.frikart.no Som er ett helt lovlig gratis kart. Det er brukeren selv om forbedrer kartet og det blir stadig bedre, her kan du bidra selv med å legge inn gps spor av stier du har gått opp. Dett finnes 3 kart Et for sommer, ett for vinter og ett for bilveier. Det er jo selvfølgelig litt mangelfult i noen områder men i andre kan det være bedre enn Topo kartene. Også må man ha i bakhodet at her er det større rom for feil siden hvem som helst kan legge til en sti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Premium kart for Oslo på SD mini kort.

Det er låst til kortet, og løsningen fremstår som veldig lite praktisk:

Man får ikke brukt kartet til planlegging på PC (Basecamp) uten å ha GPS eller brikke tilkoblet PC.

Frikart anbefales varmt. Stiene i mitt område (Asker) er adskillig mer detaljerte og oppdaterte enn på kjøpekartene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.