maxkrone Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei! Jeg tenkte å ta med meg min far på fisketur til Store Åklungen. I den forbindelse lurer jeg på hva som er enkleste måten å komme seg dit på? Han begynner å bli godt oppe i åra og vi vil gjerne unngå en altfor tung tur som setter hjertet på de altfor store prøvelser Noen gode råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gauperaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg tror det er langs med skogsveien til Ullevålseter, så bør ikke være så krevende tur med Sognsvann som utgangspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fra Sognsvann og opp er det mellom 3 og 4 km med god vei. Det går oppover fra nordenden av vannet. Følg stien ved vannkanten først, og ta så lysløypa oppover ved nordenden. Alternativt kan du satse på nedoverbakker fra Frognerseteren, men dette blir noe nærmere 6-7 km og noe meget bratt, slik at gamle knær synes det kan være bedre med motbakkene fra Sognsvann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxkrone Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Takk for gode tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.