Gå til innhold
  • Bli medlem

test bergans trollhetta ???


skoging

Anbefalte innlegg

no ser det ut til at eg kjem til å kjøpe bergans trollhetta 95 liter sekk men har lese testen på klikk eller villmarksliv , men det skal vere gjort en hos ute.no og men kan nokon sende me den linken for eg finner ikke den . ellers tar eg i mot erfaringer . skal brukes til turer me 12-20 kg i sekken , eg skal ikke bære kjøtt ned fra fjelle .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har brukt sekken i snart ett år og har bare fått positiv opplevelser med den. stor nok til de fleste turer og det er alltid kjekt med ekstra plass ved mindre turer.

Jeg anbefaler denne og jeg kjøpte min på coop obs der jeg faktisk sparte 300 kr i forhold til nett der den koster 2500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste utgavene i privat eie som jeg har sett av disse har vært fikset med gaffatape ett eller annet sted på sekken. Prøvde den selv i butikk for bruk til villmarksliv, men den raknet i sømmene av vekta på rundt 17kg allerede inne i butikken, så den fikk aldri bli med ut på tur! :-) Kjøpte Arcteryx istedetfor og har aldri sett meg tilbake. Trollhetta blir vel mest omtalt som en "hyttesekk" etter de testene jeg har sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det skal vere gjort en hos ute.no og men kan nokon sende me den linken for eg finner ikke den .

Har ingen link til deg, men den ble testet i nr. 3, 2007.

Mulig jeg kan scanne fra bladet og sende deg. Send meg en pm med mailadresse så ordner det seg sikkert :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.