Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlig oppførsel av familiefar


panda

Anbefalte innlegg

Det verste er egentlig pulk, de høvler ned sporet noe aldeles grusomt. Har det gått en pulk foran deg, kan man bare glemme skiglede dersom man ikke kommer seg forbi.

Hadde en "morsom" opplevelse på ski mellom Iungsdalen og Geitryggen for noen år siden. Gikk i ensporet løype og snøen var dyp. I mot meg kom et hundespann og føreren ropte: "Høyre, høyre, høyre"!

Men bikkjene løp rett frem mot meg i sporet. Da skjønte jeg at det var meg han ropte til .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Helt enig med Stig her. Ting må forstås i sin sammenheng, og det er ikke gitt at det er snakk om trakassering av abrn, fordi faren roper "kom igjen".

Det er hvertfall ingen ting som kan overbevise meg om det.

Tenk å være i slik ubalanse at en skriver inn på et forum når en har møtt en familiefar i skiløypa!

Det ser ikke ut til at en del innlegg her TAR Panda på ordet, men velger å tro at han har overreagert og finner derved en mulighet til å lage motinnlegg. Ok, det blir debatt av det, men mest rop i vinden ...

Poenget til Panda er vel at man bør oppføre seg ordentlig ute som inne, og i hvertfall ute hvor man eksponerer seg og plager andre enn de nærmeste.

Med fare for å bli stigmatisert som "overreaktør" må jeg innrømme at jeg har møtt folk med altfor stort ego (eller manglende selvinnsikt) der jeg søkte fred og ro. Tror kanskje det var en del av Pandas poeng. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en "morsom" opplevelse på ski mellom Iungsdalen og Geitryggen for noen år siden. Gikk i ensporet løype og snøen var dyp. I mot meg kom et hundespann og føreren ropte: "Høyre, høyre, høyre"!

Men bikkjene løp rett frem mot meg i sporet. Da skjønte jeg at det var meg han ropte til .... :wink:

Ha ha, den var god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.